خانه :: اساتید :: اخبار

بازدید:30519   بروزرسانی: 27-07-1403

Omid Mahdieh

Publications in Journals

  علمی-پژوهشی
Scopus
49.  امید مهدیهسعید محمدیفریبا محمدی
The Effect of Social Media Marketing on Purchase Intention with the Mediating Role of Brand Awareness and Consumer Motivation
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با نقش میانجی آگاهی از برند و انگیزه مصرف کننده
Interdisciplinary Journal of Management Studies Issue 18 (2024-07-30PP. 1-36 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
48.  معصومه محمدیغلامرضا بردبارعلی مروتی شریف آبادیامید مهدیه
Identifying and Prioritizing the Components of Disciplinary Behavior (Case Study: University Faculty Members)
شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های رفتار انضباطی (مورد مطالعه: اعضای هیئت علمی دانشگاه)
فرایند مدیریت و توسعه شماره 1 (1403/03/07صفحات 71-110 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
47.  داود عباسیامید مهدیهفاطمه شهسواری
Identifying Factors Affecting the Success of Startups: A Phenomenological Study
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت استارتاپ‌ها: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه
توسعه کارآفرینی - دانشگاه تهران شماره 4 (1402/12/14صفحات 187-214 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
46.  امید مهدیهداود عباسیمعصومه سلمانی
INVESTIGATING THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHING METHODS, STUDENT’S MOTIVATION AND LEARNING
بررسی رابطه بین روش تدریس، انگیزش و یادگیری دانشجویان (مقایسه‏ ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی)
آموزش مهندسی ایران = شماره 99 (1402/09/30صفحات 91-109 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
45.  امید مهدیه
Assessing the van Ruler Communication Strategy
ارزیابی راهبردهای ارتباطات ون رولر
چشم انداز مدیریت دولتی - دانشگاه شهید بهشتی شماره 3 (1402/08/06صفحات 133-153 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
44.  معصومه محمدیغلامرضا بردبارعلی مروتی شریف آبادیامید مهدیه
Designing and validating the model of academic staff discipline with an interpretative-structural approach
طراحی و اعتبارسنجی الگوی انضباط اعضای هیات علمی با رویکرد تفسیری-ساختاری
مدیریت بر آموزش سازمان ها شماره 3 (1402/07/17صفحات 119-148 
  نشریه علمی
لیست وزارتین
43.  عادل صلواتیسیمین به جنتمحمد رضا جابر انصاریامید مهدیه
Presenting the proposed model of dynamic knowledge management in Iran's government-sponsored organizations
ارائه مدل پیشنهادی مدیریت دانش پویا در سازمانهای دولتی ایران
International Journal of Digital Content Management Issue ۱ (2023-09-23PP. 1-12 
  نشریه علمی
لیست وزارتین
42.  امید مهدیهمعصومه مظفری پناه
The Effect of Adherence to Islamic Values and HRM Activities on Job Performance (with the Mediating Role of Job Satisfaction)
تاثیر پایبندی به ارزش های اسلامی و فعالیت های مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شغلی (با نقش میانجی رضایت شغلی)
مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی شماره 2 (1402/06/30صفحات 151-180 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
41.  سیمین به جنتعادل صلواتیمحمد رضا جابر انصاریامید مهدیه
The role of ethics in the management of sustainable knowledge in Iranian government organizations
نقش اخالق در مدیریت دانش پویا درسازمانهای دولتی ایران
اخلاق در علوم و فناوری شماره 6 (1402/05/10صفحات 27-35 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
40.  سمیه ابش لویی اقدمهریس سلطان پناهامید مهدیهرویا شاکریفواد حبیبی
Presenting a Systemic Model for the Effectiveness of Marketing Communication Activities in Social Networks
ارائه مدل سیستمی برای اثربخشی فعالیت های ارتباطی بازاریابی در شبکه های اجتماعی
journal of system management Issue 2 (2023-01-25PP. 153-167 
  نشریه علمی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
39.  امید مهدیهفردین یخکشی
The Effect of Audience-orientation and Film Features on the Satisfaction of Cinema Audiences
تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما
رسانه و فرهنگ شماره 1 (1401/03/03صفحات 1-25 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
38.  امید مهدیهرضا پیرایشمینو بابلی
The Effect of Switching Cost on Customers Loyalty and Likelihood of Churn
تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان
مطالعات رفتار مصرف کننده= دانشگاه کردستان شماره 4 (1400/11/09صفحات 46-61 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
37.  امید مهدیهرابرت تروتان
Organizational Communication: Positioning and Assessing the van Ruler Four-Strategy Grid
ارتباطات سازمانی: موقعیت‌یابی و ارزیابی شبکة چهار راهبردی ون‌رولر
چشم انداز مدیریت دولتی - دانشگاه شهید بهشتی شماره 13 (1400/10/10صفحات 1-25 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
36.  امید مهدیه
The Effect of Professor’s Adherence to Professional Ethics on Student’s Self-efficacy and Motivation (The Comparison between Engineering and Non-Engineering Students)
تأثیر پایبندی اساتید به اخلاق حرفه‌ای بر خودکارآمدی و انگیزش دانشجویان (مقایسه‌ای بین دانشجویان مهندسی و غیرمهندسی)
آموزش مهندسی ایران = شماره 90 (1400/06/01صفحات 49-69 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین
35.  امید مهدیهانسیه عبدالهی نورعلی
Investigation the Dual Effect of Commitment to Islamic Values on and Performance Appraisal Elements on Employee’s Performance Appraisal Process Effectiveness
بررسی تأثیر دوگانه تعهد به ارزش‌های اسلامی و عناصر ارزیابی عملکرد بر اثربخشی فرایند ارزیابی عملکرد کارکنان
مطالعات دین معنویت و مدیریت ( اسلام و مدیریت سابق) شماره 16 (1399/10/20صفحات 1-19 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
34.  امید مهدیهپروین محمدی
The Effect of Organizatioal Learning on Organizatioal Agility with the Mediation Role of Psychological Empowerment
تأثیر یادگیری سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی
مدیریت بر آموزش سازمان ها شماره 1 (1399/06/03صفحات 259-278 
  علمی-ترویجی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
33.  امید مهدیهپریسا کریمی
Investigating the Effect of Packaging’s Visual and Informational Elements on Consumers Purchase Behavior of Food and Health Products
بررسی تاثیر عناصر بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر رفتار خریداران محصولات مواد غذایی و بهداشتی
علوم و فنون بسته بندی شماره 41 (1399/05/15صفحات 26-37 
  علمی-ترویجی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
32.  امید مهدیه
Investigating the Effect of Public Participation on Crisis Management Performance
بررسی تأثیر مشارکت مردمی بر عملکرد مدیریت بحران
دانش پیشگیری و مدیریت بحران- سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهرا شماره 2 (1399/04/14صفحات 142-151 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
31.  امید مهدیهمریم قهرمانی
The Effect of Professors’ Professional Ethics Dimensions on Students Motivation
بررسی تأثیر ابعاد اخلاق حرفه‌ای اساتید بر انگیزش دانشجویان
iranian journal of educational sociology جامعه شناسی آموزش و پرورش شماره 13 (1399/03/25صفحات 28-40 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
30.  امید مهدیهرهام شرفازاده شجاعی
Investigating The Effect of Islamic Values on Professional Ethics with The Mediating Role of Organization’s Code of Ethics
بررسی تأثیر ارزشهای اسلامی بر اخلاق حرفه ای پرستاران با نقش میانجی منشور اخلاقی سازمان
اخلاق پزشکی شماره 44 (1398/10/20صفحات 1-14 
  علمی-پژوهشی
لیست وزارتین نمایه شده در ISC
29.  امید مهدیهازاده شجاعی
Effectiveness of Ethical Values in Nurses Quality of Work Life with the Mediating Role of Professional Ethics
اثربخشی ارزش های اخلاقی در کیفیت زندگی کاری پرستاران با نقش میانجی گری اخلاق حرفه ای
مدیریت پرستاری شماره ۳ (1398/09/30صفحات 1-9 
  علمی-پژوهشی
ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام)
28.  امید مهدیه
Investigation and Explanation the Effect of Motivation on Student Learning (With the Emphasis on the Role of University Textbooks Features)
بررسی و تبیین تأثیر انگیزش بر یادگیری دانشجویان (با تأکید بر نقش کیفیت منبع درسی)
آموزش مهندسی ایران = شماره 79 (1397/12/15صفحات 93-117 
  علمی-پژوهشی
ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام)
27.  امید مهدیهچیمن سلیمانی
Relationship between Packaging Information and Consumer Purchase Behavior (Food Products as a Case Study)
رابطة بین اطلاعات مندرج بر بسته‌بندی و رفتار خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: مواد غذایی)
مطالعات رفتار مصرف کننده= دانشگاه کردستان شماره 1 (1397/06/15صفحات 81-99 

26.  حسین رحمان سرشتامید مهدیهمهدی موحدی
Iranian Firms' Movement Towards Transnational Firms: The Role of National Culture
نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکتهای ایرانی به شرکتهای فراملی
مدیریت کسب و کارهای بین المللی شماره ۱ (1397/05/13صفحات ۳۷-۶۰ 

25.  امید مهدیهمهناز سبزی
Relationship between the Strategic Human Resources Management Functions and Organizational Commitment
بررسی رابطه بین وظایف مدیریت منابع انسانی و تعهد سازمانی
پرستار و پزشک در رزم شماره 17 (1396/12/25صفحات 60-68 

24.  امید مهدیهسعیده درویشی
The Study of the Relationship between Nurses’ Job Stress and Resiliency
بررسی رابطه بین استرس شغلی و تاب‌آوری پرستاران
پرستار و پزشک در رزم شماره 14 (1396/03/20صفحات 17-22 
  علمی-پژوهشی
معتبر
23.  امید مهدیهکمال محمدیچوبتراش نشاط
the effect of brand communication and service quality on brand loyalty with emphasis on brand trust as a mediator
بررسی تأثیر ارتباطات برنـد و کیفیـت خدمات بر وفاداری به برند با تأکید بـر نقش اعتماد به برنـد بـه عنـوان متغیـر میانجی
راهبردهای بازرگانی- شاهد شماره 8 (1395/12/15صفحات 1-12 
  سایر
با هیات تحریریه
22.  امید مهدیهحسین عظیمیرضا رزاقی گل افشانی
لاتین: The Relationship Between Performance Evaluation Strategies and Employee Organizational commitment (with emphasis on the role of assessor’s believe in Islamic values as moderating variable)
بررسی رابطه بین راهبردهای ارزیابی عملکرد و تعهد سازمانی با تأکید بر نقش باور ارزیابان به ارزش های اسلامی در شرکتهای خصوصی موفق استان زنجان
رویکردهای پژوهش در علوم اجتماعی شماره 8 (1395/12/12صفحات 23-36 
  سایر
با هیات تحریریه
21.  علی منصوریامید مهدیهیوسف فتحیاکبر رشادت نیا
Managers Characteristics from the Imam Ali View Point and Their Effect on Employee Job Satisfaction (Public Organizations in Khoy as a Case Study)
ویژگی های مدیران از دیدگاه امام علی و رابطه آن با رضایت شغلی کارکنان
رویکردهای پژوهش در علوم اجتماعی شماره ۸ (1395/12/12صفحات ۱۲۲-‍۱۳۱ 
  علمی-پژوهشی
ISI-JCR
20.  تاج نسائی حمید رضاهیوا فاروقیامید مهدیه
Investigating the effect of motivators for shop space on buyer behavior at the point of purchase (the case study of Sanandaj Refah store)
بررسی تاثیر انگیزاننده های فضای فروشگاهی بر رفتار خرید
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND CULTURAL STUDIES Issue 1 (2016-06-15PP. 1128-1143 
  علمی-پژوهشی
معتبر
19.  امید مهدیهرهام شرفمعصومه سیبابیدزاده
The Study of Factors Affecting Ethical Behavior in Consumers
بررسی عوامل مؤثر بر بروز رفتار اخلاقی در مصرف‌کننده
پژوهشهای اخلاقی(انجمن معارف اسلامی سابق)- انجمن معارف اسلامی شماره 3 (1395/03/15صفحات 190-212 
  سایر
با هیات تحریریه
18.  امید مهدیهکریمی شعیب
The Relationship between Marketing Philosophy and Performance
رابطة بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکت‌ها (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی - صنعتی)
پژوهشنامه مدیریت بازار یابی شماره 3 (1395/03/01صفحات 1-21 
  سایر
با هیات تحریریه
17.  سیما عطاردی موخراحمد براتی امید مهدیه
The Relationship between Marketing Mix Elements and Brand Equity
ارتباط بین اجزای آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند
Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue 5 (2016-02-15PP. 34-51 

16.  شهرام نجفیرویا شاکریامید مهدیه
THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL BELONGING AND CYNICISM (KERMANSHAH SOCIAL SECURITY ORGANIZATION AS A CASE STUDY)
رابطه بین تعلق سازمانی و بدبینی سازمانی
DAV International Journal of Science Issue 5 (2015-12-12PP. 81-92 

15.  مصطفی جعفری شادی علینقی پورامید مهدیه
Explanation of the Relationship between Social, Cultural & Economic Literacies and Strategic Development of Tourism Marketing
تبیین رابطه بین سواد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با توسعه استراتژیک بازاریابی توریسم
Journal of Marketing and Consumer Research Issue 17 (2015-12-01PP. 20-31 
  علمی-پژوهشی
معتبر
14.  امید مهدیهقاسم سلیمییارحسین رستمی
The Study of the Relationship between Organizational Culture and Knowledge Management Processes (NIOC Exploration Directed as a Case Study)
بررسی رابطة بین فرهنگ سازمانی و فرایند مدیریت دانش (مورد مطالعه: مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران)
مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت- موسسه مطالعات بین المللی انرژی شماره 25 (1394/08/15صفحات 175-201 
  علمی-پژوهشی
None ISI
13.  امید مهدیه
Interaction between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance
ارتباط متقابل بین تضاد و ارتباطات سازمانی و رابطه آن با عملکرد
International Journal of Business and Administrative Studies Issue ۱ (2015-08-15PP. ۵۴-۶۰ 

12.  کمال محمدیانصفیار امینیامید مهدیه
The examination of relationship between values and consumer emotional attitudes and inclination to pay more cost
بررسی رابطه بین ارزشها، نگرش احساسی مصرف کننده و تمایل به پرداخت هزینه بیشتر
International Letters of Social and Humanistic Sciences Issue 52 (2015-05-15PP. 127-131 
  سایر
با هیات تحریریه
11.  کریمی شعیبامید مهدیهشافعی رضا
The Study of the Relationship between Marketing Philosophy and Performance (Manufacturing Firms of Sanandaj Industrial Zone as a Case Study)
بررسی رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی شهرک صنعتی سنندج)
Journal Of Social Issues And Humanities Issue 3 (2015-03-13PP. 179-189 
  علمی-پژوهشی
None ISI
10.  جولائی حمیدامید مهدیه
The study of relationship between JOB CHARACTERISTICE and JOB PERFORMANCE (Central Staff in Supreme Audit Court as a Case Study)
بررسی رابطه بین ویپگیهای شغل و عملکرد شغلی (مورد مطالعه: کارکنان دیوان محاسبات کشور)
Applied mathematics in Engineering, Management and Technology Issue 1 (2015-02-18PP. 399-413 
  علمی-پژوهشی
ISC (سامانه نشریات علمی جهان اسلام)
9.  زهره دهدشتیامید مهدیه
A Model for the Interaction among Organizational Communication, Conflict and Culture and Its Relationship with Performance
الگویی برای تعامل میان ارتباطات، تعارض و فرهنگ سازمانی و رابطه آن با عملکرد
چشم انداز مدیریت دولتی - دانشگاه شهید بهشتی شماره 20 (1393/11/10صفحات 113-134 
  سایر
با هیات تحریریه
8.  محمدیان کمالامید مهدیه
The Effect of Brand Communications and Service Quality on Brand Loyalty
اثر ارتباطات برند و کیفیت خدمات بر وفاداری به برند
Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue Vol. 3, Issue 12 (2014-12-15PP. 329-345 

7.  زهره دهدشتیسید محمد اعرابیامید مهدیه
A Model for the Stategic Fit between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance
الگوی هماهنگی راهبردی میان ارتباطات و تعارض سازمانی و رابطة آن با عملکرد
مدیریت منابع در نیروی انتظامی-دانشکده فرماندهی و ستاد نیروی انتظامی شماره 1 (1393/08/15صفحات 49-78 
  سایر
با هیات تحریریه
6.  قدمی امیرامید مهدیهبراتی مارنانی احمد
The Relationship between Marketing Ethics and Competitive Advantage (Public Banks of Sanandaj as a Case Study)
رابطه بین اخلاق بازاریابی و مزیت رقابتی
Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue Vol 3 Issue 6 (2014-07-10PP. 108-126 
  سایر
با هیات تحریریه
5.  اسفندیاری پیمانامید مهدیهبراتی مارنانی احمد
The Relationship between Corporate Social Resposibility and Customer Loyalty in Specialozed Banks (With Emphasis on Customer Satisfaction as a Moderator ‹Variable)
رابطه بین مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان و وفاداری مشتری در بانکهای تخصصی
Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue Vol 3 Issue 6 (2014-06-10PP. 8-29 
  سایر
با هیات تحریریه
4.  محمودی آرمانامید مهدیه
THE EFFECT OF MARKET ORIENTATION ON BUSINESS PERFORMANCE (SME’s IN THE INDUSTRIAL DISTRICT OF SANANDAJ CITY AS A CASE STUDY)
بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد بازرگانی کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعتی شهرستان سنندج
Arth Prabhand: A Journal of Economics and Management Issue Vol. 3 Issue 6 (2014-05-24PP. 150-168 
  سایر
با هیات تحریریه
3.  امید مهدیهچوبتراش نشاط
The study of the relationship between consumer involvement and purchase decision (Case study: Cell phone)
درگیری ذهنی مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری خرید (مورد مطالعه: تلفن همراه
مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی شماره نامشخص  (1393/01/20صفحات 133-153 

2.  محمد نظامی احسانامید مهدیهفاطمی عادل
The Relationship between Conflict Management and the Acquisition and Sharing of Knowledge
رابطه بین مدیریت تعارض و کسب و تسهیم دانش
Arth Praband: A Journal Of Economics And Management Issue 3 (2014-03-01PP. 9-29 

1.  عبد الحمید ابراهیمیزهره دهدشتیامید مهدیه
The Study of Determinants and Problems of Companies in Adoption of E-Commerce
بررسی عوامل مؤثر و مشکلات شرکتها در بکارگیری تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکتهای صادراتی ایران)
راهبردهای بازرگانی- دانشگاه شاهد(دانشور رفتار- مدیریت و پیشرفت) شماره 44 (1389/10/15صفحات 395-416 


Presentations in Seminars & Conferences


بین‌المللی 41. امید مهدیه
تحلیل محتوای مطالعات گردشگری با محوریت استان کردستان
Content Analysis of Tourism Studies Focusing on Kurdistan Province
------ دانشگاه کردستان, سنندج, 2022-03-09 - 2022-03-10
ملی معتبر 40. امید مهدیهاسفندیاری پیمان
بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر وفاداری مشتریان با نقش تعدیل‌گر رضایت مشتری
The Effect of Organizational Social Responsibility on Customer Loyalty with the Role of Customer Satisfaction as a Moderator
---- دانشگاه کردستان, سنندج, 2021-07-06 - 2021-07-07
ملی معتبر 39. امید مهدیهمحمودی آرمان
بررسی اثر بازارگرایی بر عملکرد بازرگانی
THE EFFECT OF MARKET-ORIENTATION ON BUSINESS PERFORMANCE
---- دانشگاه کردستان, سنندج, 2021-07-06 - 2021-07-07
بین‌المللی 38. امید مهدیه
ویژگی‌های رفتاری، مکتبی و دستاوردهای سردار سلیمانی
Behavioral and School Characteristics, and Achievements of General Soleimani
--------- دانشگاه جامع امام حسین (ع), تهران, 2021-02-02 - 2021-02-03
ملی معتبر 37. امید مهدیهمژده فیروزی کانی سواران
بررسی تأثیر شایستگی‌های منابع انسانی بر سلامت سازمانی
The effect of Human resource competencies on Organizational Health
- دانشگاه علامه طباطبائی, تهران, 2020-10-01 - 2020-10-01
ملی معتبر 36. امید مهدیه
توجه به ارزش‌های اسلامی و اصول اخلاقی در تحقق الگوی پیشرفت
Islamic Values and Ethical Priciples in Realization of Progress Model
---- مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت, تهران, 2020-06-06 - 2020-06-07
بین‌المللی 35. امید مهدیهرضا پیرایشحسام الدین موسوی انگورانی
بررسی تاثیر رضایت گردشگران از امکانات گردشگری گنبد سلطانیه بر قصد بازدید مجدد و انجام تبلیغات دهان به دهان
Investigating the Effect of Soltanieh Dome Tourists Satisfaction of Tourism Facilities on the Intention of Revisiting and WOM
------ دانشگاه کردستان, کردستان, 2019-10-02 - 2019-10-03
بین‌المللی 34. امید مهدیه
بررسی گونه‌های مختلف ارتباطات سازمانی
Different Type of Organizational Communication
--- دبیرخانه دائمی, انرجان, 2019-05-10 - 2019-05-10
بین‌المللی 33. کریمی شعیبامید مهدیه
بررسی رابطه‌ی بین گرایش بازاریابی و عملکرد مالی شرکت‌های تولیدی
Relationship between Marketing and Financial Performance of Manufacturing Companies
--- سازمان بین المللی مطالعات دانشگاهی و دانشگاه جرجیا, انرجان, 2019-05-10 - 2019-05-10
ملی معتبر 32. امید مهدیه
شناخت مفهوم کیفیت پایان‌نامه‌ و موانع موثر بر آن
Recognizing the Concept of Thesis Quality and Its Affecting Barriers
----- دانشگاه مذاهب اسلامی, تهران, 2019-02-27 - 2019-02-27
ملی معتبر 31. وحیده علی پورامید مهدیهملیحه جعفری
بررسی مقایسه ای تاثیر استراتژی کسب و کار بر اثربخشی عملیات بانکی با نقش میانجی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی رابطه محور
A comparative study on the impact of business strategy on the effectiveness of banking operations with the intermediary role of Internet marketing and relationship-driven marketing
--------- دانشگاه علمی کاربردی, کرج, 2018-12-19 - 2018-12-19
ملی معتبر 30. امید مهدیه
نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه‌ها (از دید مشتریان خدمات بانکی)
The Role of E-banking in Cost Reduction
---- مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت, تهران, 2018-12-13 - 2018-12-13
ملی معتبر 29. امید مهدیهرضا پیرایشانسیه عبدالهی نورعلی
توجه به ارزش‌های اسلامی در ارزیابی عملکرد کارکنان در بخش دولتی
Considering Islamic Values in Employee Performance Evaluation in Public Sector
کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشـرفت, تهران, 1397/02/19 - 1397/02/20
بین‌المللی 28. علی یوسفیامید مهدیهداود عباسی
تحلیل مشکلات برنامه ریزی مسیر ارتقاء شغلی کارکنان شرکت گاز استان زنجان و ارائه الگویی کارامد بر مبنای مدل ادگار شاین
Career Path Planning for the Gas Company Employees based on Edgar Schein Model (Zanjan State as a Case Study)
---- کانون کارآفرینی دانشکده فنی دانشگاه تهران, تهران, 2018-03-16 - 2018-03-16
ملی معتبر 27. امید مهدیهمعصومه مظفری پناه
بررسی رابطه بین فعالیت‌های مدیریت منابع انسانی و عملکرد شغلی
The Relationship between Human Resource Management Activities and Job Performance
---- دانشگاه اردکان, اردکان, 2018-03-01 - 2018-03-01
ملی معتبر 26. امید مهدیهمعصومه شامی
بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت و توانمندسازی بر عملکرد شغلی
The Effect of on the Job Training and Empowerment on Job Performance
--- دانشگاه علامه طباطبایی, تهران, 2018-02-17 - 2018-02-18
ملی معتبر 25. حسین عظیمیامید مهدیهسیما پری بیگی
محاسبه حداقل دستمزد در سازمانها با بررسی تطبیقی نظام پرداخت در ایران
Calculating the minimum wage in organizations by comparing the payment system in Iran
--- دانشگاه بین المللی قزوین, تهران, 2018-01-25 - 2018-01-25
ملی معتبر 24. داود عباسیمحمد ایمانی برندقامید مهدیهمهدیه علیزاده
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر توسعه منابع انسانی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانشگاه زنجان
The Effect of Knowledge Management on HRD
--- پارک علم و فناوری استان قزوین -دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره), قزوین, 2018-01-25 - 2018-01-25
ملی معتبر 23. امید مهدیه
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و عملکرد
The Investigation of the Relationship between Organizational Culture and Performance
-- موسسه آموزش عالی کار, تهران, 2017-12-19 - 2017-12-19
ملی معتبر 22. امید مهدیهجولائی حمید
بررسی رابطه بین ویژگی‌های شغل و عملکرد شغلی کارکنان
The Study of Relationship between Job characteristics and Job Performance
-- موسسه آموزش عالی کار, تهران, 2017-12-19 - 2017-12-19
بین‌المللی 21. امید مهدیهمصطفی جعفری فخرالدین احمدیحسام غلامعلییی
کنکاشی در فرهنگ سازمانی شرکت مخابرات استان زنجان
investigating the organizational culture of Zanjan telecommunication company
------------ موسسه آموزش علامه مجلسی, تهران, 2017-09-14 - 2017-09-14
بین‌المللی 20. امید مهدیهرضا پیرایشانسیه عبدالهی نورعلی
اثربخشی ارزیابی عملکرد کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان و زنجان
The Effectiveness of Staff Performance Evaluation in General Office of Cooperatives, Labor and Social Welfare at Lorestan and Zanjan
---- موسسه آموزش عالی اسوه, تهران, 2017-08-20 - 2017-08-20
بین‌المللی 19. حسین عظیمیامید مهدیهمعصومه شیرمردی دزکی
بررسی اثر ارزیابی عملکرد کارکنان بر عملکرد آنها و ارتقای بهره وری شرکت مخابرات استان زنجان
The effect of Employee’s performance appraisal to increasing company’s productivity in Telecomination company of zanjan
- موسسه آموزش عالی نیکان, تهران, 2017-07-06 - 2017-07-06
بین‌المللی 18. حسین عظیمیامید مهدیهابراهیم بطحاییمحمد سلطانی
بررسی تاثیر ابعاد اعتماد برند بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان در شرکت مخابرات استان زنجان
The effect of brand trust on behavioral and attitudinal loyalty of customers in the enterprise Contacts Zanjan
------ پژوهشگاه علوم انتظامی مطالعات اجتماعی, تهران, 2017-07-04 - 2017-07-04
بین‌المللی 17. امید مهدیه
مدیریت استراتژیک منابع انسانی و تعهد سازمانی
Strategic Human Resources Management Practices and Organizational Commitment
International Conference on Social Science and Hum anities  Global Research & Development Services , Turkey, 2016-08-29 - 2016-08-30
بین‌المللی 16. سیما عطاردی موخراحمد براتی امید مهدیه
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهرستان سنندج)
The relationship between marketing mix and brand equity
کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم پیشگامان پژوهشهای نوین, رشت, 1394/10/02 - 1394/10/02
بین‌المللی 15. امید مهدیهتاج نسائی حمید رضامژده بیضاوی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی مبتنی بر مدل دنیسون و مسئولیت گریزی کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان بانک های استان کردستان)
Investigation of relationship between Denison model based organizational culture and irresponsibility of employees
کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی موسسه مدیران ایده پرداز, تهران, 1394/09/09 - 1394/09/09
بین‌المللی 14. تاج نسائی حمید رضاهیوا فاروقیامید مهدیه
بررسی اثر انگیزاننده های فضای فروشگاهی بر رفتار خریدار در نقطه خرید ( مورد مطالعه فروشگاه رفاه سنندج)
The Effect of Emotional Stimulants of Store Atmosphere on buying behavior at the point of purchase (Case study: Refah chain stores in the city of Sanandaj)
کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت ،اقتصادو حسابداری موسسه سرآمد مدیریت مهام, تهران, 1394/05/05 - 1394/05/05
بین‌المللی 13. امید مهدیه
بررسی رابطة بین فرهنگ سازمانی و فعالیتهای‏ مدیریت دانش
The Relationship between Organizational Culture and Knowledge Management Activities
I N T E R N ATIO N AL C O N FERE N CE ON M A N A G E ME N T , BUS IN ES S , ECON O M ICS , SOCI A L SCIES A N D H U M A N ITIESE N C  World Research Center Top Ideas, Turkey, 2015-07-24 - 2015-07-24
ملی معتبر 12. امید مهدیهرستمی نوروزآباد مجتبی
بررسی رابطة بین سرمایة اجتماعی و سبک زندگی در بین دانشجویان
Relationship between Social Capital and Lifestyle among Students
- دانشگاه زنجان, زنجان, 2015-05-21 - 2015-05-21
بین‌المللی 11. امید مهدیه
تعامل بین ارتباطات و تعارض سازمانی و رابطه آن با عملکرد
Interaction between Communication and Organizational Conflict and Its Relationship with Performance
International Conference on “Trends in Multidisciplinary Business and Economic Research Bangkok, Thailand, Thailand, 2015-03-25 - 2015-03-26
بین‌المللی 10. سیده سوما جعفریغلامعلی مسرورامید مهدیه
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بازرگانی و نگرش مصرف کنندگان محصولات شوینده بهداشتی شرکت پاکشو) مطالعه موردی : استان کردستان)
The relationship between commercial advertising efficiency and consumers attitude
کنفرانس بین المللی مدیریت ،اقتصاد و حسابداری موسسه بین المللی عالی علوم و فناوری حکیم عرفی شیراز , شیراز, 1393/12/20 - 1393/12/21
بین‌المللی 9. مهناز سبزیامید مهدیه
بررسی رابطه بین کارکردهای مدیریت استراتژیک منابع انسانی و تعهد سازمانی
The Relationship between SHRM Practices and Organizational Commitment
-- موسسه نار کیش, تهران, 2015-02-24 - 2015-02-25
ملی معتبر 8. تاج نسائی حمید رضاامید مهدیه
بررسی رابطه بین هزینه های جابجایی و وفاداری مشتریان
The relationship between swiching costs and customer loyalty
- دبیرخانه کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی, تهران, 2015-02-22 - 2015-02-22
ملی معتبر 7. عطار دنیاامید مهدیهصلوانی عادل
نقش نقش مدیریت دانش مشتری در عملکرد غیرمالی
The Role of Customer Knowledge Management in Non-financial Performance
--- دبیرخانه دائمی کنفرانس مدیریت دانش, تهران, 2015-02-17 - 2015-02-18
ملی معتبر 6. عطار دنیاامید مهدیهصلوانی عادل
بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و عملکرد سازمانی
Relationship between Customer Knowledge Management and Organizational Performance
کنفرانس ملی مدیریت موسسه سفیران فرهنگی مبین, تهران, 1393/09/01 - 1393/09/01
ملی معتبر 5. امید مهدیهرستمی نوروزآباد مجتبیرستمی مرتضی
تحلیل تأثیرات تفکر راهبردی بر سلامت اداری (از دیدگاه خبرگان)
The Analysis of Strategic Thinking Effect on Administrative Health
--  مرکز تحقیقات کاربردی بازرسی کل ناجا با همکاری مراکز حوزوی و پژوهشی دانشگاهی , تهران, 2014-11-12 - 2014-11-12
بین‌المللی 4. مولانایی سروهامید مهدیهخزدوزی بیژن
بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: شرکت های فعال صادراتی شهرستان سنندج)
The Study of the Relationship between Market Orientation and Export Performance
- انجمن مدیریت ایران, تهران, 2014-08-07 - 2014-08-08
بین‌المللی 3. زارعی هادیامید مهدیه
بررسی رابطه نگرش کارکنان به رئیس خود به عنوان مدیر یا رهبر و رضایت شغلی کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام
The study of relationship between Employees Attitude Toward the boss as a manager or a leader and Job satisfaction of Employees (Case Study: Red Crescent Organization of Ilam City)
- تهران - مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با همکاری انجمن مدیریت, تهران, 2014-08-07 - 2014-08-08
بین‌المللی 2. محمد یاری ایوبامید مهدیه
بررسی رابطه بین استراتژی‌های نوآوری و کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی
The Relationship between Innovation Strategies and E-banking Service Quality
- تهران - مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با همکاری انجمن مدیریت, تهران, 2014-08-07 - 2014-08-08
ملی معتبر 1. امید مهدیهچوبتراش نشاطمعماری نگین
بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران و تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان بانک ملی شهرستان سنندج)
Study the relationship between managers’ communication skills and Employees organizational commitment
-- شیراز - شرکت پندار اندیش رهپو, شیراز, 2014-06-26 - 2014-06-26