فارسی English Publications in Journals نشریه علمیلیست وزارتین نمایه شده در ISC5. تکتم سالاری, عمر یوسفی, D َAnandThe effect of social network marketing on online purchase intention: a model in the health marketتأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین: مدلی در بازار سلامتsocial determinants of health Issue 8 (2022-09-28) PP. 1-9 علمی-پژوهشیScopus4. تکتم سالاری, William H MurphyLight at the End of a Very Dark Tunnel: An examination of the Survival and Recovery Strategies of Iranian tourist accommodation businesses during the Covid-19 Pandemic"نور در انتهای یک تونل بسیار تاریک: بررسی استراتژیهای بقا و بازیابی کسبوکارهای اقامتی توریستی ایرانی در طول همهگیری کووید-19Tourism and Hospitality Research Issue 22 (2022-05-05) PP. 1-16 سایربا هیات تحریریه3. سعید فرهادی سوادرودباری, جبار سیف پناهی شعبانی, مصطفی جعفری , تکتم سالاریThe role of demographic characteristics and digital literacy in the digital marketing of sports cafes and shopsنقش ویژگیهای جمعیت شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه ها و فروشگاههای ورزشیفصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی شماره 1 (1401/02/15) صفحات 30-57 علمی-پژوهشیScopus2. تکتم سالاری, عمر یوسفی, حسین عظیمیThe Effect of Social Marketing Strategy on Urban Tourism Growth and Economic Development in Zanjan, Iranتأثیر استراتژی بازاریابی اجتماعی بر رشد گردشگری شهری و اقتصاد توسعه در زنجان، ایرانJournal of Environmental Management and Tourism Issue 13 (2022-03-31) PP. 438-444 علمی-پژوهشیلیست وزارتین نمایه شده در ISC1. تکتم سالاری, بابک قربانی, مهدی کلاهیEffective Factors on Pro-Environmental Consumers’ Behaviors: Case Study of En-vironmental NGOs at Mashhad, Iranعوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف کنندگان دوستدار محیط زیست؛ مطالعه موردی: سازمان¬های مردم نهاد محیط زیستی شهر مشهدپژوهش های جامعه شناسی معاصر شماره 19 (1400/09/03) صفحات 295-320 Presentations in Seminars & Conferences ملی معتبر 7. عاطفه سالمی, عمر یوسفی, تکتم سالاریبخش بندی مشتریان بر اساس طول عمر مشتری جهت تدوین استراتژی بازاریابیCustomer Segmentation Based on Customer Longevity to Develop a Marketing Strategy---- دانشگاه کردستان, کردستان, 2021-07-06 - 2021-07-07 ملی معتبر 6. شهرام شیبانی, تکتم سالاریبررسی عوامل مؤثر بر مراجعه مجدد خرید اینترنتی بیمه Investigating the Effective Factors on Repurchasing Online Insurance---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10 ملی معتبر 5. بهناز اعلم, تکتم سالاریبررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتیInvestigating Factors Affecting Internet Customer's Loyalty---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10 بینالمللی 4. رضا اباذری, تکتم سالاریبررسی تاثیر ویژگی های فردی و فاکتورهای خدمات الکترونیکی بر تسهیم دانش مشتری در خرید آنلاین (مورد مطالعاتی : مشتریان خدمات آنلاین آژانس مسافرتی)Investigating the effect of individual characteristics and e-service factors on customer’s knowledge sharing in online purchases (case study: costumers of online services of a travel agency)------ گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان, کردستان, 2019-10-02 - 2019-10-03 ملی معتبر 3. سمیه ریوندی, تکتم سالاریتأثیر ارزش ویژه برند بر اعتماد آفرینی مشتریان (مورد مطالعه:شرکت چرم مشهد)The Effect of Brand Equity on Building Trust in Customers- انجمن علمی بازاریابی ایران, تهران, 2019-07-05 - 2019-07-05 ملی معتبر 2. سیمین فهمیده, تکتم سالاریبررسی تأثیر قابلیتهای مدیریت دانش بر پیاده سازی کسب و کار الکترونیکInvestigating the Effect of Knowledge Management Capabilities on Implementing E-Business--- دانشگاه مازندران, بابلسر, 2019-04-28 - 2019-04-28 بینالمللی 1. تکتم سالاری, ستاره قندهاری, پوریا ناجی رنجبرطلبیارزیابی الگوهای مدیریت دانش، ارایه الگوی مناسب راهکارهای کاربردی جهت پیاده سازی آن در سازمان های عمرانیThe Assessment of Knowledge Management Models; the Provision of a Suitable Model and Functional Solutions for Implementation in Civil Organizations--- موسسه آموزش عالی خاوران- دانشگاه شهید رجایی - انجمن علوم و فنون دریایی, مشهد, 2018-12-14 - 2018-12-17